Alfa Asystentka

Maile, administracja, spotkania, dokumenty… A gdzie czas dla Ciebie i Twojej firmy? 

Wirtualna asystentka przejmie część Twoich obowiązków związanych z organizacją czasu i biura, tak abyś Ty mógł skupić się na merytorycznych zadaniach i rozwijać swój biznes. 

Zaoszczędzony czas poświęć sobie! 

Oddelegowanie części zadań pozwoli Ci na podjęcie większej ilości zleceń lub rozwijanie swoich umiejętności i tym samym podnoszenie swoich kompetencji.

Gdzie najlepiej sprawdzi się wirtualna asystentka Alfa Lingua?:

Zadania, w których pomoże Ci wirtualna asystentka to m.in.

  • copywriting
  • tłumaczenia
  • redakcja treści
  • tworzenie prostych grafik
  • montaż video
  • obsługa social media
  • rekrutacja
  • research
  • transkrypcja
  • obsługa skrzynki mailowej
  • fakturowanie
  • organizacja eventów i podróży służbowych
  • porządkowanie baz danych
  • restocking

Dlaczego warto skorzystać z pomocy Alfa Asystentki?

Korzystając z pomocy wirtualnej asystentki nie zatrudniasz etatowego pracownika. Rozliczenie na podstawie przepracowanych godzin. Przy stałej współpracy możliwy jest abonament lub wykupienie pakietu. Ceny za godzinę zaczynają się od 70 PLN.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.